6 juli 2011

Besviken

.. som ni alla vet så är det ju onsdag idag, vilken innebär den allra bästa dagen på heeela veckan! men idag hade tydligen bestämt att göra mig besviken innan hon ens hade vaknat :( hon kunde välja vilken dag som helst att vakna med huvudvärk och så väljer hon MIN dag! Dumma matte. Idag är alltså första dagen jag har missat mitt varv på rundbanan, men matte har lovat att vi ska springa nästa vecka och sen fortsätta till Huskvarna och Zacko och Molly :D innan vi åker vidare till Stockholm och sen Gotland! Vilket i mina ögon låter som jag kommer missa betydligt fler varv under sommaren ..


Nu har Rocky flyttat hem igen. Hans husse och matte landar i natt så han ska sova hemma med sin lillhusse för att kunna vara hemma och välkomna dem. Han har saknat dom jätte mycket, så mycket så han nästan har gjort oss alla här hemma galna! Så nu är det jag, Lotta, husse och matte igen, vilket betyder att jag får ha matte helt för mig själv på promenaderna :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar